1) VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
Kupujúci potvrdením záväznej objednávky v e-shope prcek.sk prevádzkovaný spoločnosťou Prcek s.r.o, so sídlom Tomášikova 16551/5A, Bratislava – Mestská Časť Ružinov, 82103, IČO 54 225 191, potvrdzuje, že súhlasí s obchodnými podmienkami pre dodávku tovaru. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami a sú zároveň pre obe strany záväzné. Tieto obchodné podmienky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho. Všetky zmluvné vzťahy sú uzavreté v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. Kupujúci je zároveň dostatočne informovaný pred vlastným odoslaním objednávky o možnosti zoznámiť sa s obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom.
2) OBJEDNANIE TOVARU
Kupujúci súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní kúpnej zmluvy.
Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory) si hradí
kupujúci sám. Predmetom zmluvy je len tovar uvedený v kúpnej zmluve – objednávke. Podmienkou pre naplnenie platnosti elektronickej objednávky je pravdivé vyplnenie všetkých požadovaných údajov a náležitostí uvedených v objednávkovom formulári.
Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, kedy samotná kúpna zmluva vzniká momentom doručenia sa záväzným potvrdením objednávky zo strany predávajúceho. Od tohto momentu medzi kupujúcim a predávajúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti.
Ponuka predaja tovaru a ceny tohto tovaru zostávajú v platnosti po dobu, kedy sú zobrazované vo webovom rozhraní internetového obchodu prcek.sk. Kupujúci berie na vedomie, že predávajúci nie je povinný uzatvoriť kúpnu zmluvu, a to najmä s osobami, ktoré predtým podstatným spôsobom porušili kúpnu zmluvu vrátane obchodných podmienok. Kúpna zmluva a obchodné podmienky sú vyhotovené v slovenskom jazyku. Kúpna zmluva sa uzatvára v slovenskom jazyku.
V prípade akéhokoľvek dotazu nás kontaktujte na e- mail: info@prcek.sk.
3) POTVRDENIE OBJEDNÁVKY
Objednávka je prijatá ihneď. Potvrdenie objednávky Vám obratom zašleme e-mailom na Vašu e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli v objednávke. O priebehu stavu Vašu objednávky i konečnom odoslania zásielky budete taktiež informovaný e-mailom.
V prípade nejasností Vás budeme samozrejme kontaktovať.
4) PLATBA A DODANIE TOVARU
Platbu akceptujeme prevodom na účet, online kartou alebo dobierkou.
Pre zaslanie tovaru na Slovensko využívame služby digitálnu platformu Packeta Slovakia viď. výber spôsobu dopravy v košíku.
Číslo nášho účtu / IBAN: SK68 0200 0000 0045 4189 0251
PROSÍME STAROSTLIVO SKONTROLUJTE PRED
ODOSLANÍM SPRÁVNOSŤ variabilného symbolu!
Platby s objednávkami si náš systém páruje automaticky a to na základe správnosti vyplnených údajov v platobnom príkaze. Ak máte pocit, že ste údaje omylom zadal/a nesprávne, kontaktujte nás na info@prcek.sk a my Vašu platbu ručne na účte vyhľadáme.
Ak zvolíte platbu bankovým prevodom, platba u nás musí byť pripísaná najneskôr do 3 pracovných dní.
Ak čiastku za objednávku dovtedy neprevediete a nebudeme mať od Vás žiadnu informáciu o dôvode,
bude Vaša objednávka automaticky stornovaná a tovar uvoľnený k ďalšiemu predaju. Vašu objednávku sa snažíme vyexpedovať max. Do 2 pracovných dní od prijatia platby. V prípade, že tovar už nebude skladom, budeme Vás okamžite kontaktovať (e-mailom alebo telefonicky). V prípade, že Vás nebude možné kontaktovať, vyhradzujeme si právo objednávku zrušiť.
V prípade, že ste zvolili platbu dobierkou, upozorňujeme, že v prípade neprevzatia zásielky si nárokujeme od klienta požadovať vzniknuté náklady na dopravu a balné.
5) VÝMENA TOVARU
Výmeny aktuálne nie sú možné.
6) VRÁTENIE TOVARU
V súlade s § 1829 ods. 1 nového Občianskeho zákonníka má kupujúci právo do 14 dní od doručenia tovaru odstúpiť od kúpnej zmluvy a tovar bez udania dôvodu vrátiť bez akejkoľvek sankcie.
Tovar musí kupujúci odoslať našim dopravcom PACKETA (https://www.packeta.sk/) na adresu:
Prcek s.r.o, Mlynská 4, 900 31, Stupava. Kompletný bez známok používania a nepoškodený. Akýmkoľvek iným dopravcom nebude tovar prijatý – vrátane Slovenskej pošty!
S neodtrhnutými ceduľkami (ak ich výrobok má) a v limite 14 dní. V žiadnom prípade nemožno tovar vracať poštou na dobierku. Akokoľvek takto vrátený tovar nebude predajca prijímať.
Vrátený tovar musí byť v pôvodnom stave (čistý, nenosený, nežehlený, nesmie zapáchať parfumom ani ničím iným) a označený pôvodnou identifikačnou etiketou pokiaľ ju výrobok obsahuje.
Vyplniť elektronický formulár na našom webe.
Kupujúci berie na vedomie, že ak vrátený tovar bude poškodený, opotrebovaný alebo čiastočne spotrebovaný, vzniká predávajúcemu voči kupujúcemu nárok na náhradu škody, ktorá mu tým vznikla alebo nárok na neuznanie vratky. Nárok na úhradu vzniknutej škody je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny.
Kupujúci zodpovedá za škodu spôsobenú pri preprave v dôsledku nevhodného obalu. Predávajúci vráti v takom prípade kupujúcemu spotrebiteľovi kúpnu cenu zníženú
o náhradu škody alebo si vyhradzuje právo vratku neprijať. Pri splnení týchto podmienok a po doručení zásielky predávajúcemu bude uskutočnené s kupujúcim finančné vysporiadanie podľa vzájomnej dohody.
Náklady spojené s vrátením tovaru (predovšetkým poštovné) ponesie kupujúci.
Vrátenie tovaru je možné kompenzovať dvoma spôsobmi:
- vrátením kúpnej ceny prevodom na bankový účet do 14 dní od obdržania vráteného tovaru
- zápočtom k nasledujúcej objednávke (hodnota vrátenej kúpnej ceny bude prevedená na kredit / voucher, ktorý časovo neobmedzujeme)
7) STORNO OBJEDNÁVKY
Objednávku možno v e-shope prcek.sk bezplatne stornovať najneskôr do 24 hodín od objednania, ale iba v prípade, že objednávka nebola ešte vyexpedovaná (platí hlavne u dobierok).
8) REKLAMAČNÝ PORIADOK A ZÁRUKA
Za tovar poškodený pri preprave nenesie e-shop Prcek.sk žiadnu zodpovednosť. Pri prevzatí zásielky si dôkladne skontrolujte, či prepravný obal nie je poškodený a prípadnú škodu reklamujte bezodkladne pri prevzatí zásielky u doručovateľa. Ak pri prevzatí zistíte poškodený obal či inú známku poškodenia zásielky, požadujte od doručovateľa spísanie reklamačného protokolu o poškodení zásielky. Poškodenú zásielku kupujúci nemusí prevziať. Tento dôvod je nutné uviesť v reklamačnom protokole.
Všetok tovar ponúkaný v našom internetovom obchode www.prcek.sk prechádza kontrolou. Prípadné reklamácie na zakúpený tovar v našom internetovom obchode vybavíme k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom. Na všetok tovar poskytujeme záruku 24 mesiacov od prevzatia tovaru kupujúcim spotrebiteľom. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné chyby. Reklamačný poriadok sa vzťahuje na reklamácie vád tovaru, ktorý je v záručnej dobe alebo sa jedná o rozpor s kúpnou zmluvou. V prípade oprávnenej reklamácie má kupujúci právo na náhradu poštovného v nutnej výške. V prípade neoprávnenej reklamácie zaniká nárok kupujúcemu na akúkoľvek náhradu nákladov spojených s vybavením reklamácie.
Prosíme tiež o kontrolu produktov okamžite po prevzatí zásielky. Na neskoršie reklamácie (pokiaľ sa nejedná o výrobnú vadu) nebude braný ohľad.
Záruka sa nevzťahuje na:
- vady vzniknuté bežným používaním – zmenou a únavou materiálu úmerne k dĺžke a početnosti nosenie
- nesprávnym použitím – mechanickým poškodením
- nesprávnym skladovaním
- nesprávnou údržbou a čistením
Záruka sa nevzťahuje na tovar, pri ktorom vypršala dňom uplatnenia reklamácie záručná doba.
Postup pri reklamácii:
- informujte nás o reklamácii e-mailom, či písomne, či formulárom
- reklamovaný tovar zašlite doporučenou zásielkou na adresu Prcek, Mlynská 4, 900 31, Stupava
- k reklamovanému tovaru priložte kópiu dokladu o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode
– faktúru, ktorá tiež slúži ako záručný list a priložte vyplnený formulár pre reklamáciu, ktorá patrí k stiahnutiu nižšie
Vaša reklamácia bude vykonaná v súlade so zákonom. Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatia tovaru našou spoločnosťou. V prípade dlhších reklamácií Vás budeme okamžite informovať o stave reklamácie. O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom.
Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú bol tovar v záručnej oprave. V prípade výmeny tovaru získava kupujúci záruku novú opäť v dĺžke 24 mesiacov.
Podľa charakteru vady má kupujúci – spotrebiteľ pri uplatnení záruky nasledujúce práva:
- ak ide o chybu odstrániteľnú – právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie vady, právo na výmenu chybného tovaru alebo chybnej súčasti, ak to vzhľadom k povahe vady neúmerné, a nie je takýto postup možný, právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo právo odstúpiť od kúpnej zmluvy
- ak ide o vadu neodstrániteľnú brániace riadnemu užívaniu tovaru – právo na výmenu chybného tovaru alebo právo odstúpiť od kúpnej zmluvy
- ak ide o vady odstrániteľné, vyskytujúce sa vo väčšom počte alebo opakované a brániace riadnemu užívaniu tovaru – právo na výmenu chybného tovaru alebo právo odstúpiť od kúpnej zmluvy
- ak ide o iné vady neodstrániteľné a nepožaduje výmenu tovaru, má právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo právo odstúpiť od kúpnej zmluvy
Predávajúci si vyhradzuje právo ukončiť obchodný vzťah s takým nakupujúcim, ktorého reklamácie sú neúmerné alebo jeho nákupy sú vyhodnotené ako špekulatívne. Predávajúci zodpovedá kupujúcemu za to, že predávaná vec je pri prevzatí kupujúcim v zhode s kúpnou zmluvou. V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len rozpor s kúpnou zmluvou), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu zodpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho, buď výmenou veci alebo jej opravou. Nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil.
Ostatné sa primerane riadia všeobecne záväznými zákonnými ustanoveniami vyplývajúcimi najmä zo zákona č. 40/1964 Zb., Obč.zák. a č. 513/1991 Zb., Obch.zák., v znení neskorších ustanovení.
9) INÉ PRÁVA A POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN
Kupujúci nadobúda vlastníctvo k tovaru zaplatením celej kúpnej ceny tovaru. Kupujúci súhlasí so zasielaním informácií súvisiacich s tovarom, službami alebo podnikom predávajúceho na elektronickú adresu kupujúceho a ďalej súhlasí so zasielaním obchodných oznámení predávajúcim na elektronickú adresu kupujúceho. Kupujúci berie na vedomie, že programové vybavenie a ďalšie súčasti tvoriace tento internetový obchod ako je grafické spracovanie vrátane fotografií ponúkaného tovaru a popisy tovaru sú chránené autorským právom. Kupujúci sa zaväzuje, že nebude vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene užiť programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace webové rozhranie obchodu. Kupujúci nie je oprávnený pri využívaní webového rozhrania obchodu používať mechanizmy, programové vybavenie alebo iné postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na prevádzku webového rozhrania obchodu. Webové rozhranie obchodu je možné užívať len v rozsahu, ktorý nie je na úkor práv ostatných zákazníkov predávajúceho a ktorý je v súlade s jeho určením.
Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť či doplňovať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vznikajúce po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.
- Zmluvné strany sa dohodli, že všetky spory, ktoré medzi nimi vzniknú z právnych vzťahov na základe zmluvy alebo súvisiacich zmlúv, vrátane sporov o platnosť, výklad a zánik tejto zmluvy, budú prednostne riešiť formou zmieru.
Odoslaním elektronickej objednávky Predávajúcemu, Kupujúci zároveň potvrdzuje oboznámrenie s VOP Predávajúceho.
V Bratislave
1.1.2024